Algemene voorwaarden

Alle bestellingen worden verzonden vanuit België.  Op onze vestiging is geen afhaaldienst voorzien.  Bestellingen zelf afhalen is bijgevolg niet mogelijk. Alle bestellingen worden verstuurd per post of ander transportbedrijf, en dit naar je eigen adres, door jou gekozen postpunt of een afwijkend leveringsadres naar jouw keuze  (binnen de EU).

Prijzen en artikelinformatie: alle prijzen en andere informatie op deze website zijn onder voorbehoud van zet-, vertaal- en tikfouten.

Bestellen, betalen, pakket ontvangen: hoe werkt het?
In het kort:

Optie 1:
Je plaatst een bestelling via onze website en doet je betaling met Paypal of bankkaart: Na ontvangst van je betaling, verwerken wij je bestelling en versturen ze. Na verzending van het pakket, sturen we jou nog een e-mail zodat je weet dat jouw zending onderweg is.

Optie 2:
Je betaalt via overschrijving: wij bevestigen je bestelling per e-mail binnen de 5 minuten waarin je ook een bestelnummer krijgt + alle nodige info voor het uitvoeren van de betaling. Na ontvangst van de bevestiging voer je de betaling uit via je eigen bank en vermeldt daarbij het bestelnummer in de vrije mededeling.  Na ontvangst van je betaling, verwerken wij jouw bestelling en versturen ze.  Na verzending van het pakket, sturen we je nog een e-mail zodat je weet dat jouw zending onderweg is.

Heb je 5 minuten na je bestelling nog steeds geen mail van ons gekregen, dan heb je misschien een vergissing gemaakt bij het invullen van je E-mailadres, waardoor onze bevestiging je niet heeft kunnen bereiken. Kijk je E-mailadres na in "jou gegevens" op onze website en verbeter het.  (je dient ingelogd te zijn om jouw gegevens te kunnen bekijken en wijzigen) Neem ook even contact op met ons, best per e-mail, en vraag ons jouw bestellingsbevestiging nogmaals toe te sturen.

Verzending:
Je bestelling wordt verwerkt en verstuurd nadat wij de betaling hebben ontvangen.  We sturen je een e-mail zodat je weet dat het pakket onderweg is. Het verzenden van pakketten gebeurt altijd op risico van de klant.  Wij vervangen in geen enkel geval pakketten die onderweg gestolen of verloren worden.

Behandelings-, administratie- en verzendkosten:
De eventuele bijkomende kosten zijn afhankelijk van het bedrag van je bestelling, de betalingswijze, en het leveringsland en worden degressief berekend (hoger artikelbedrag = lagere kosten door jou te betalen).  
Een tabel met overzicht van de kosten vindt je op de pagina: "overzicht kosten".  Terwijl je aan het bestellen bent, kan je de kosten die je zullen aangerekend worden op elk moment bekijken in het winkelwagentje.

Leveringen in België:
Voor leveringen in België kan je kiezen uit 2 mogelijkheden:
- je betaalt het volledige bedrag vooraf (artikelen +eventuele bijkomende kosten). Deze pakketten worden verstuurd per gewone post. Onder normale omstandigheden zal het pakket je de volgende werkdag na verzending bereiken.
- je betaalt het volledige bedrag vooraf (artikelen +eventuele bijkomende kosten) en kiest voor aflevering met handtekening van de ontvanger. Deze pakketten worden verstuurd per post.  De postbode mag ze niet in de brievenbus deponeren, zelfs niet als het een klein, plat pakje is.  Iemand dient te tekenen voor ontvangst.  Ben je niet aanwezig wanneer het pakket aangeboden wordt zal je dit pakket op jouw plaatselijk postkantoor of postpunt moeten afhalen. Onder normale omstandigheden dient het pakket jou de volgende werkdag na verzending te bereiken.
Na verzending van je pakket sturen wij je een e-mail zodat je weet dat het onderweg is.  Indien het pakket niet binnen de normale termijn bij jou aangekomen is, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons.

Leveringen buiten België:
Buitenlandse leveringen worden pas verzonden na voorafbetaling van het volledige bedrag op onze bankrekening. Je ontvangt een mail wanneer jouw pakket verzonden is.
Pakketten worden verstuurd per post of een ander transportbedrijf, naargelang de omvang en het gewicht van het pakket.  
Leveringen kunnen meerdere dagen duren, afhankelijk van het land van bestemming.

Herroepingsrecht: Je beschikt over een termijn van 14 kalenderdagen waarbinnen je de bestelling kan annuleren.  Je kan dit herroepingsrecht uitoefenen zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief.

Terugzending:
Ben je  om een of andere reden niet tevreden over de aankoop, neem dan   zo snel mogelijk contact op met ons (best via e-mail).  Je kan ons dan de  geleverde goederen aangetekend binnen de 14 dagen na levering terugsturen.

Je dient de verzending voldoende te frankeren. Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden door ons niet aanvaard.

Kosten van terugzending worden door jou betaald en nadien door ons niet vergoed.


Artikelen die niet teruggestuurd kunnen worden:
- Artikelen die wij speciaal voor jou hebben besteld.
- Artikelen waarvan de verpakking werd geopend of beschadigd.
-Artikelen die aangekocht werden met korting, promotie- of andere einde reeks prijzen.
Teruggestuurde goederen dienen nog perfect verkoopbaar te zijn!

Om de kwaliteit van onze goederen te kunnen garanderen aanvaarden wij geen terugzending van goederen waarvan de verpakking is geopend of beschadigd.  
Indien de goederen in perfecte staat bij ons terugkomen kan je het bedrag van de goederen in mindering brengen van een nieuwe bestelling, of het bedrag laten overmaken op jouw bankrekening, naargelang hetgeen je verkiest.
Voor terugbetaling voeg je het rekeningnummer (IBAN + BIC) + naam en adres van de rekeninghouder bij jouw zending. 
Binnen de 3 dagen na ontvangst van jouw teruggezonden goederen, betalen wij het tegoed op jouw rekening terug, verminderd met de gemaakte kosten.
Bij terugzending, om welke reden ook, dient altijd het kasticket of de factuur mee teruggestuurd te worden!

Wij vergoeden enkel de waarde van de goederen.  Verzendingskosten van terugzendingen blijven ten laste van de klant.  Door ons gemaakte verzend- en administratiekosten van de oorspronkelijke verzending van de bestelling worden afgetrokken van de waarde van de teruggestuurde goederen.

Elke bestelling doorloopt verschillende controles, vooraleer ze verstuurd wordt. De kans op fouten is bijgevolg zeer klein.  Is er ondanks deze grondige controle toch iets niet in orde met jouw levering?  Meldt het ons dadelijk!  Wij herstellen zo spoedig mogelijk de fout.
Indien bij gegronde klacht een terugzending dient te gebeuren, vergoeden wij je natuurlijk ook voor de gemaakte kosten van terugzending.

Aansprakelijkheid:  Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade die zou voortvloeien uit een verkeerd gebruik van de artikelen die wij verkopen.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Hoe trouwer je bent, hoe meer we jou verrassen met Euro bons.

Zie klanten beloning

In België worden je bestellingen gratis geleverd indien vooruitbetaling en standaard verzending. Bekijk hier het overzicht van de kosten voor andere leveringsmogelijkheden en andere landen.

Wil je laten leveren in een land dat niet onze lijst voorkomt? Mail ons dan even voor info i.v.m. de te betalen kosten a.u.b.

Let op: Wij leveren enkel binnen de landen van de E.U.

© 2015 - 2024 Zwarte Kousen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel